Idag är jag fullbokad

2009-12-05 09:36:35
Min Dag
Godmorgon

Idag ska jag vara med min kompis Elsa. Vet inte vad vi ska hitta på, men vi har nog planer på att åka in till Göteborg. Vi hittar nog på något roligt annars^.

Får boka in vänner och pojkvän veckor innan jag ska umgås med dem. Känns som om de är uppbokade möten...
Men det blir väl så när man måste plugga den större delen av sin tid; man måste planera in när man ska hinna plugga, vara med vänner, äta, sova osv. Tajt schema helt enkelt!

För övrigt så hoppas jag att Elsa vaknar snart och svarar på mitt sms, så det blir något av vår dag idag. :P

Ha en fin lördag


När kommer det riktig snö?

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0