Jul, jul, strålande jul

2009-12-08 19:57:03
Tankar Och Funderingar
Jag förstår inte vad som har hänt i år. Jag kanske har varit bra på att planera (för en gångs skull, brukar inte vara så bra på att planera mitt liv) men i år och just nu är jag nästan helt klar med julklapparna.

Okej, jag har Elsa, pappa, farmor&farfar kvar. Men jag vet väl ungefär vad jag ska hitta på till de. Ungefär.

Så i år kommer jag inte vara ute i sista stund, utan jag kan sitta hemma och ta det lugnt medan alla andra springer runt i sista stund.
Ingen stress, inget jäkt, ingen press och ingen oro.
Underbart.

Kanske till och med hinner läsa ut några böcker^^.

Tänkte för övrigt läsa en bok på franska över jullovet, bara för att öva upp franskan.
Och läsa en bok från upplysningstiden (Rosseau, Voltaire, Bellman t ex).
(Får väl dock se hur det blir med det.)

Märker dock att jag har kommit ifrån ämnet. Men jag har nog inget mer att tilläga ändå^.






Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0