Julklappsshopping

2009-12-22 16:24:16
Min Dag
Så, då var jag äntligen hemma efter min lilla shoppingtur.
Blev lite smått och gott till pojkvännen (han kommer gilla det, det är jag säker på (: ) , presentkort på Göteborgsoperan till mami och två små "julklappar" till mig själv.
Den ena är ett fat där man kan ha ljus och lite dekorationsstenar om man vill det (köpt på lagerhaus) och en hårprodukt som ska ge tunt hår lite mer volym om jag har fattat det rätt (köpt på nk). Tänkte att den kunde vara värd att testa i vart fall. Bad de slå in hårprodukten bara för att, hihi.

Var en del folk i stan, antagligen ute i näst-sista-minuten. Antar att det kommer vara en hel del folk i stan imorgon. Var det förra året i vart fall.

För övrigt klädde vi granen igår, mellan pepparkaksbakandet. Riktigt stilig är den (: . Får se om någon familjemedlem som har kamera skulle kunna tänka sig att ta kort på den.
(Får skaffa mig en egen kamera snart!)

Nu ska jag slå in allt som jag har köpt på något fint sätt. Och hoppas på att det blir mat snart, är lite småhungrig!

Härligt att det är frost/snö utomhus!
Dock säger pappa att det kommer bli plusgrader på julafton :(
Typiskt!





Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0