Stressfritt innan jul kanske?

2009-12-12 21:11:59
Min Dag

Nu har jag bara två julklappar kvar att hitta (till farmor och farfar).
Hann att köpa en julklapp till pappa och till min kompis Elsa idag innan vi åkte iväg till Göteborg. Tror (hoppas!) att de kommer tycka om det jag hittade (: .
Dock körde jag en liten snål variant med pappas julklappa och lät min syster dela den med mig, hihi.

De kvarvarande julklapparna skulle jag kunna vänta med till den 23:e december (om jag skulle vilja) eftersom vi kommer fira jul med (bl.a.) farmor och farfar.
Men jag hoppas inte att jag väntar så länge, för då blir det något halvdant som man stressar ihop typ.

Fast en dum sak som händer när jag är ute och (fönster)shoppar är att jag tittar efter julklappar till personer som jag redan har klappar till (främst min pojkvän och syster).
Så det kanske slutar med att jag ger 10 julklappar till någon... (Tror dock inte min plånblok skulle klara av det..)











Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0