Japaner är galna !!

2009-02-01 20:15:51
TV/Podcast
   Det blev ändrade planer. Sitter hemma istället för att vara hos mormor. Kände att jag inte var frisk nog, /: .
   Har sett på film och ätit massor av vitlök, och ser just nu på tv. Något på 6:an, om Japanska tv-lekar. Och det är verkligen galet! Vilken humor japanerna har, alltså. Helt galet.

   Snart blir det duschen, kanske somnar innan familjen kommer hem igen.
   Min näsa rinner som en vattenkran, hoppas att jag är frisk imorgon. Har inte "råd" att missa något i skolan, egentligen. För just nu hänger jag inte alls med i fysiken, vilket för övrigt är mitt hatämne.

   Nej, duschen var det.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0