Onsdag 11/2 - Godmorgon

2009-02-11 12:30:56
Min Dag
Godmorgon på er!
Fastän det är mitt på dagen^^, så goddag^.

   Idag är det inget bestämt på mitt schema, så jag tänkte plugga lite. Gjorde lite matte nu på morgonen, efter frukosten. Men nu ska jag nog öva lite inför kemiprovet vi ska ha nästa fredag, och engelskaprovet vi ska ha på måndag.

   För övrigt snöar det ute, litegrann. Funderar på att gå ut och ta en promenad senare, en lite längre än den jag tog i morse då jag bara gick till brevlådan för att hämta posten.

   Ska även försöka få pappa att skruva upp listen jag köpte i måndags på väggen. Det följde inte med några skruvar, och jag vågar inte skruva upp något på väggen, eftersom det är gips bakom tapeten.

  Vad ska du göra idag ? (:

kram


redigerade en bild igår igen^
Tog den i somras , runt 16-tiden. Tänk, det var ljust då!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack, det ska bli riktigt roligt =)

2009-02-11 @ 14:02:32
URL: http://shopaholicbloggen.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0