Tisdag 3/2 - botoxläppar

2009-02-03 21:18:00
Min Dag
Hej vänner ^

Sov inte många timmar i natt, för jag kunde inte somna. Men jag tror jag ändå lyckades slockna runt tolv/ett i vart fall.
   Skoldagen började med fysik, och jag fattade inte så mycket, som vanligt. Men lärarn sa idag att det brukar släppa efter ett tag, för att det är många elever som säger att fysik är deras jobbigaste ämne i skolan, men sedan ändrar sig efter att de har kommit över en "tröskel". Hoppas den tröskeln är nära, för det här går inte , tss.

   Efter matten åkte jag till tandläkaren. Drog ut två tänder, och jag tänkte när jag låg där i tandläkarstolen och kände hur de drog ut mina tänder att jag skulle se ut som en tandlös tonåring, men det gjorde jag visst inte. Det syns knappt att jag har dragit ut några, skönt det.
   Men efter tandläkaren åkte jag in till Göteborg, för att köpa en present till min mami som fyller år imorgon<3. Då jag hade fått bedövning i nästan hela överkäken kändes det som om jag hade fyllt mina läppar med botox, eller gjort en läppförstoring. Och när jag tittade mig i speglar, såg det ut som det med. Men det var säkert en ren inbillning, haha. Fast å andra sidan kändes det som om många tittade på mig... Fast det kunde vara för att jag visa halva rumpan, då min skjortklänning hade fastnat i jackan på något sätt, sådant som jag lyckas med. Men det var en snäll expedit på Åhléns som påpekade det, när jag sprang omkring och pratade med pappa i telefonen. Tack så mycket för det (: .
    Hittade efter mycket vel presenter till mami, skriver om de imorgon istället, ifall att någon skulle läsa det här..
   Blev för övrigt ett par örhängen till mig, kunde inte motstå när de var så himla söta.

   Åkte till Ytterby med tåget, där jag gjorde lite fysikuppgifter medan mami tränade. Jag är ju förkyld, så jag orkar inte träna. Men på söndag, senast, ska jag ta ett pass i vart fall^.

   Nu ska jag titta över franskan jag har till imorgon, sedan blir det sängen.
Kram, och godnatt
Syns det att två tänder är borta ? (a.






















Nya örhängen, men usch, så dålig bild ...
Måste börja använda kameran (a.

Kommentarer
Postat av: Sture

Vilken vettig tjej du är! Hamnade här på ett bananskal och har kikat runt lite för det var trevligt skrivet. Mvh, Sture, Luleå

2011-11-04 @ 20:27:31

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0