Torsdag 5/2

2009-02-05 18:27:51
Min Dag
Hej hej,

Fattar inte att det är torsdag igen, och om bara några timmar kommer det vara fredag. Det är helt sjukt ju! Kändes som om det var igår jag låg hemma och var sjuk, och tänkte på att det är en hel skolvecka kvar innan vi får sportlov. Men nu står fredagen runt hörnet, liksom sportlovet. Härligt, ändå! Men ruskigt äckligt att det går så fort.

   Hände väl ingenting i skolan, inget speciellt. Lite kemi, lite matte och lite engelska.
   Efter skolan åkte jag med mami och handlade, och träffade på min kusin som jobbar där ^^. Träffade mormor utanför affären, men hon kom med nybakat bröd, det var fortfarande varmt. Gott, gott (:

   Har en massa religion att göra. Förhör imorgon för mig, och livsåskådningen som ska in efter lovet. Blir til att reflektera under lovet ...

   Tillbaka till so:n nu, och min chokladkaka :D

Kram


Fortfarande kallt, på med mössan!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0