2008, året som gick 2

2009-01-04 23:35:50
Tillbakablickar
Det förra inlägget blev så låååångt, så jag började med ett nytt istället ^.

Augusti
Kom hem från Sthlm
Och herregud! Vad har jag på mig??
































GALET

säger jag bara, haha

Någon sa jag ser ut som Emil i Lönneberga, kanske stämmer ? x)


Införskaffade även min dator den första augusti, dagen innan jag åkte till Sthlm, om jag inte minns fel ^.


























Solbrillssamlingen

växte, och det med 400%, minst.


















RixFM Festival
Kommer ihåg Paraplykriget vi hade där! Det regnade, och paraplyn kom upp. Det vatten som samlades uvanpå paraplyna, skvättes det omkring med. Irritation! Efter tag gick vi därifrån, fast då hade det ju slutat regna, men alla ville hem x).













JannikeThereseElin
<3

















Skolan började
Nv1d<3 Jag visste det inte då, men nu vet jag att ni är den bästa! I alla kategorier, utan att överdriva!
































Kräftskiva!
Med släkten, och Rickard<3.
Hoppas denna traditionen håller i sig i fler år :)


















OC-kväll

Med mina två flickor<3


































September
Blogg
Jag startade min blogg. Och jag började läsa andras. Ibland ångrar jag det, när jag inte har något vettigt att skriva, andra dagar är det skönt att få skriva av sig ^.
































Var det någon

som sa brun period?
Den har jag haft under hela 2008, haha. Såg jag något som var brunt och snyggt, så var det mitt. Nästan. Haha.















Dagens Outfit

Höll jag på med i ett tag. Men sedan så orkade jag inte, haha.
Dessutom hade jag inget bra ställe att ta kort på.
Får se om jag tar upp det någon gång senare, men jag tror inte det ^.












































Plugg
och plugg i massor! Och än har väl det värsta inte kommit?


















16 år

fyllde jag. Fick inget märkvärdigt i present ^, datorn kanske ? Men det vet jag inte, haha.


Fick också ett kusinbarn den nionde :)<3




























































Sandra fyllde år

Så vi var och firade henne. Bjuder sjukt mycket på bilden, haha, men det fanns inte så många andra bättre på mig från den kvällen x)

















Pappa och farbror fyllde jämnt
Stor fest, i pappas bygge. Höll på långt in på natten, haha. Fick höra lite sedan på morgonen efter ;) haha...
















Oktober
Krokholmen<3
med klassen. Hårda sänger, kunde inte duscha, äckliga toaletter..
Men det var det nästan värt, haha.

















Alexander den Lille

Så kul vi hade :)
Även om vi inte var så seriösa, och inte fick så bra betyg på det , men det var kul. Men nästa gång, seriösare flickor ;) .

"Går catwalk", men så skrattade jag till när Wille skulle ta kort x), haha. Fail.



























Friskis och Svettis
började jag på. Har nog gjort spinning mest, men några gympapass , och ett skivstångpass hann jag med denna termin. Började lite sent, men bättre sent än aldrig^.































Tjejkväll
hemma hos Angelica. <3


















Halloweenfest
för Zizziee och mig :)
Flickor i klassen kom, plus en till ;)
<3

















November
Fars Dag
som varje år firades nere hos farmor och farfar, och när vi kom hem igen fick far min sina presenter^

















Teater

med klassen. Måsen på BackaTeatern.
Plugg och åter plugg.


















December
Ännu en OC-kväll
som började hos mig, men slutade hos Frida, ;) .Mysigt som bara den är det i vart fall :) <3

















Liseberg
med några i klassen<3
slutade med en filmkväll (:


















Da Vincis Julgran

Som tvåorna klädde, men pepparkakorna lades till av två flickor i klassen :)

Jullov<3






























Julafton<3
Firades hemma hos mormor<3
Tack för allt, :D <3

















Frost
men ingen snö, som så många julaftnar innan ... :<


















Nyår
Firades med Elsa i Skövde <3

Har satt upp några nyårslöften för mig själv också. Och de ska jag följa i år, annars blir jag sur på mig själv, haha.
















Slutligen vill jag önska er ett gott 2009
<3
Ha det finast

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0