Dessa rektorer ...

2009-01-13 19:34:46
Skolan

   Har sovmorgon imorgon. För vi har ingen franska, gott.
  

   Men hade det inte varit för att någon rektor (tror jag det var?) som ville hålla ett föredrag på No:n imorn, som vi egentligen hade kunnat få vara lediga ifrån. Och det hade då innebärt, att jag och de i min franskagrupp började klockan 12.20, och börja med matte, sedan bara ha so (där några grupper ska redovisa inför läraren, så jag antar att man kan åka hem?).
   Fatta vad skönt det hade varit. Men nu är det ju inte så.

Sa till mami och pappa när vi åt, att jag kanske skippar att gå på föreläsningen, men de sa att jag nog borde gå på den. Annars hade de ju inte flyttat fram den från fredagen, då vi egentligen skulle ha varit på föredraget. Men då var vi ju lediga hela dagen.
   Kanske borde göra som de säger, föräldrar ska ju vara lite smarta och ligga ett steg före ^.

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Nej men den nyårsfesten som jag skulle gått på orkade jag inte gå på så istället kom mattias över och firade nyår med mig. Kändes därför onödigt att klä upp sig i coctailklänning ;D

2009-01-13 @ 19:53:39
URL: http://annkar.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0