God fortsättning

2009-01-02 16:18:49
Min Dag

Oj, jag har inte suttit vid någon dator på två dagar, rekord för mig nästan ! Men skönt ändå, finns ju så mycket annat man kan göra, haha ^.
   Men jag firade ju nyår i Skövde, med Elsa och vänner till hennes familj, och det var jätte kul! Ville inte åka hem på kvällen, när jag skulle åka hem, för det var så kul där. Men jag var tvungen, skulle upp halv sex för att jobba.

   Igår åkte jag skridskor för första gången på jääääääääääättelänge. Eller om man ska kalla det åka, försökte ju i vart fall. I slutändan kom det fram att jag hade haft fel skridskor, att de jag hade inte vat så bra, tss. Kanske hade gått lite bättre med ett par andra, men jag ska inte säga något, för jag vet inte. :P , men nu har jag gjort det i vart fall. Fick in tekniken lite i vart fall, och det är ju ett framsteg.

   Jag har bilder på kameran, som jag tänkte lägga in på datorn från mitt nyårsfirande och så, men jag orkar inte riktigt det nu. Är förkyld, uschusch. Bra start på det nya året, (eller inte).

   Men nu ska jag nöra RollerCoasterTycoon2, eller läsa lite Snabba Cash. Nu har jag verkligen fastnat i den! I början tyckte jag inte den var så mycket att ha, men nu har jag verkligen fastnat och det blir bara mer intressantare och spännande för varje sida man läser. Och som vanligt har jag läst den sista sidan i boken, gör alltid det. Kan inte hålla mig, haha.

Ha en fin fredagskväll, och en god fortsättning på det nya året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0