Lördag 10/1

2009-01-10 15:22:52
Min Dag

Hej sockertoppar

Så sjukt segt med vädret som är, helt mulet. Regnväder på väg in, skulle jag gissa på. Hade tänkt att ta mig en promenad, men när jag vaknade och såg vädret så ändrade jag mig. Så sjukt tråkigt väder.
   Suttit vid datorn och övat lite på engelskaglosor, och lite på marsprojektet. Men datorns batteri höll på att ta slut när jag satt med den i knät i sängen, så jag satte den på laddning på skrivbordet, och tittade lite på SexAndTheCity filmen. Men jag orkade inte titta längre än till att tjejerna drog till Mexiko. Kände att jag behövde plugga lite mer. Kan ju inte göra så mycket annat denna gråa lördag.

   Ha en fin lördag, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0