Lördag 3/1

2009-01-03 14:36:31
Min Dag

Goddag på er

Idag har mami bjudit hem släkten på pappas sida, en liten mysig bjudning, inte fira något, bara träffas som med mamis sida förra veckan.
   Så jag måste städa i mitt rum. Som tur är ser det inte så hemskt ut som det gjorde förra veckan, mest bara plocka undan saker och så.
   Men så skulle jag lägga min plattång någonstans, som jag hade haft med till Skövde. I vanliga fall ligger den upppackad i hallen, så jag kan använda den när jag känner för det (läs näsan aldrig). Men jag vill inte att den ska ligga där längre, för det kommer säkert sluta med att pappa får ett städryck och lägger den, locktången och hårfönen i mitt rum, och då måste jag städa igen.
   Jag kom då på att jag kan lägga den i badrummet, mellan skåpet och taket. Men då måste jag först städa bort sakerna som ligger där. Helt otroligt! Massa rakblad (vems kan det vara ?) och tvålar (mami försvarade att det var hennes fintvålar som hon har vid finare högtider, men jag tror henne inte. Har aldrig sett de innan, haha) och lite annat smått och gott som kammar. Dags för en rengöring! Och det blir av mig det.
   Dags att fortsätta x)

Ha en fin lördag allihop!


Redigerad bild på mig och Elsa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sötnosar ;D <3

2009-01-04 @ 12:22:20
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0