Lördagskväll

2009-01-11 18:46:20
Min Dag

Jag behövde inte plugga hela kvällen. Ett sms räddade mig.
   Rickard undrade om jag ville följa med honom och Ch ner till Kode. Jag kände mig klar med matten och marsarbetet, så jag sa att det gjorde jag gärna.
   Tog ett tag innan jag kom över till de (hallå, jag är ju tjej?!!!!!), men till slut befanna jag mig i Rickards hall. När vi hade gått en bit, började de backa ur. Ch gnällde som han alltid gör, så vi vände och gick hem till honom istället. Blev film, och trots att jag ville se en gullig tjejfilm, så blev det Hancock, även om vi har sett den typ tusen gånger.
   När filmen var slut, gick jag hem. Somnade, för jag var redigt trött.


Jannikes katt Enter. Jätte sööt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0