Måndag 5/1

2009-01-05 10:28:24
Min Dag

Godmorgon

Jag måste plugga lite. Eller jag måste kanske inte, men jag vill, haha. Har fått en sådan himla studiemotivation nu, så jag vill knappt göra något annat än sitta framför skolböckerna. Låter sjukt, jag vet.
   Synd bara att det inte finns så mycket att plugga på, matte kanske ? Men jag är redan framme vid betinget, äsch då.
   Marsprojektet ? Kan ju titta över det, tjoho.
   Senare idag , runt klockan 17 ska min familj bege sig till min mormor för att fira trettondagsafton som vi alltid gör, som varje år. En gullig liten tradition vi har fått till där (: . Sista gången man äter julmat (?) för den julen/vintern. Bra är väl det, då man redan har proppat i sig en massa innan x) .








Camposer ??
Eller något liknande, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0