Onsdag 14/1

2009-01-14 16:57:46
Min Dag

Hej vänner

Har varit en slapp skoldag idag.
   På No:n lekte läraren lite med kemi. Blandade till FeS (Järnsulfid), och lite annat, i väntan på att biträdande rektor och SYO skulle komma. De kom, men var försenade. Skyllde på OP-klassen de varit hos innan. Jaja.
   Rätt bra att jag inte "försov" mig ifrån denna lilla föreläsning, för det var ju en del som de förklarade. Jag har bestämt mig för att läsa Franska steg 4 i vart fall, sedan de andra 100 poängen vet jag inte riktigt än, men Psykologi A och Rättskunskap låter kul ^^. Men får se, om jag ändrar mig. Har till den 29/1 att bestämma mig. Ett tag kvar...
   På Ea:n gjorde man inget vettigt, kanske tog lunch. Pratade med min engelska/svenskalärare också, och om jag skärper så ska det nog gå bra i engelskaämnet. (:
   På matten var det kanske lite flummigt, fick inte räknat så mycket, men jag ligger längre fram än de flesta i min klass, så det gjorde kanske inte så mycket...
   So:n var istället en ea (eget ansvar (x ) , och om jag hade fått veta det ungefär fem/tio minuter innan jag fick det, så hade jag kunnat ta en tidigare buss hem. Istället fick jag ta tio över tre bussen. Suck.
   På bussen hem ringde min chef, och sa att jag inte behövde jobba på lördag. Och kanske inte så mycket framöver, eftersom det är rätt lungt på jobbet vid dessa tider av året. Lite skönt kanske.

   Nu vet jag inte vad ja ska göra riktigt. Kanske kolla runt lite på internet, sedan kanske film? Är ganska trött efter denna långa skoldag. Kanske tar mig en tupplur ?

Ha det fint


Kolla vad kort hår jag hade när jag började gymnasiet. (Håret uppsatt i knutliknande knut på bilden, men det var ändå kort liksom..)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0