Onsdag 21/1

2009-01-21 17:48:40
Min Dag

Hej vänner

Hur har din dag varit?
   Min har varit slö., eller jag har varit slö, rättare sagt. Har nog inte sovit tillräckligt, får börja skärpa mig nu! (hur många gånger har jag inte sagt det, egentligen?)

   Ny franskalärare, verkade snäll (: . Det är ju positivt^. Mötte den gamla franskaläraren på väg ut från D-huset. Undrar vad han skulle göra där, men jag och W stannade för att prata en stund med honom, i kanske en minut. Vi nämnde inte att det var vår första franskalektion idag, för hela året. (a.

  På bussen hem höll jag på att somna, men som tur var så gjorde jag inte det. Är alltid lika rädd för att somna på bussen, och sedan vakna upp flera hållplatser längre bort.
   En gång somnade jag faktiskt på bussen efter att den varit uppe vid Ericson (en mataffär), så jag visste att jag var i Kode i vart fall, och när jag vaknade var det helt kolsvart så jag såg inte vart bussen var, så jag plingade. Det visade sig vara en hållplats innan min, och som vanliga otur regnade det såklart, och blåste. Kommer ihåg att jag ringde hem och blev sur när mami inte ville hämta mig. Men nu efteråt fattar jag har dumt det var x), jag hade ju hunnit komma hem innan hon hade hunnit möta upp mig.

   Ikväll blir det lite franska, kanske. Om jag orkar. Man får ju ha något att göra på fredagens studiepass med, hehe
Annars ska jag lägga mig tidigt. Även om jag har sovmorgon imorgon. Behöver sömnen, ohja.

   Ha det fint
Kraaaam

Gammal bild, från i somras^

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0