Söndag 11/1

2009-01-11 18:49:32
Min Dag

Godkväll sötnosar

Söndag, och lika seg som alltid. Tycker inte om söndagar. Det händer verkligen ingenting på de.
   Jag har inte gjort något speciellt, mest suttit vid datorn och skrivit lite. Men vårt internet funkade inte förrän nu, så jag har inte kunnat vara ute på internet. Kanske lika bra det ^^.
   Läste ut Snabba Cash. Skriver lite om den senare kanske.

Man blir trött och slö av att inte göra någonting, så det känns som om jag skulle kunna gå och lägga mig nu.
ZzzZzzZzz


Cambild ..

Kommentarer
Postat av: Anna

SV: Ja jättemycket BUHUHU för priset! De är ju så galet snygga! :D

2009-01-11 @ 19:08:25
URL: http://annkar.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0