Söndag 25/1

2009-01-25 22:32:06
Min Dag
Hej vänner

Snart är min värsta dag på hela veckan över. Ska formulera om mig så det inte blir missförstånd: Tycker inte om söndagar! Så dryga, och tråkiga. Man kan inte göra någonting, för man orkar inte.Kan inte förstå vad söndagar ska vara bra för.
   Förresten, så tycker jag att vi borde ha en till dag i veckan, eller helgen rättare sagt. Tänk så mycket man skulle kunna vila ut sig då! Känner mig trött som en gammal säck potatis.

   Igår var jag och mami i Stenungsund, och jag shoppade en kavaj, en slags skjortklänning och ett par skor. Även en present till min vän som fyllde år i fredags, och lite andra småsaker.
   När jag sedan väl kom hem runt 14-tiden, blev det till att börja göra sig iordning. Åkte till min vän senare på kvällen, och sov över där. (:
   Somnade väl vid 2, då vi satt uppe och tittade på King Kong som gick på Tv3, har inte sett den innan. Dessutom inte orkat heller, då den är tre timmar lång. Bra gjord i vart fall!

   Efter att ha ätit två äppelmuffins och glasstårta, åkte vi till friskis&svettis. Blev ett skivstångspass denna söndag igen. Mami var med, för övrigt. Hon tyckte det var ett bättre pass än spinning, vet inte riktigt hur hon tänkte där, men men ^.

   Nu är jag helt slut, i både kropp och själ. Men innan jag somnar måste jag titta över engelskaläxan vi har tills imorn, great! Har inte hunnit kolla på den i helgen. Kunde gjort det i fredags, men då var jag för lat. Usch då.

   Godnatt och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0