The Last Day

2009-01-06 19:03:46
Skolan
Nu är det bara 2 dagar kvar, till skolan börjar.
Eller det kanske blir 1?
Äh, vi börjar på torsdag i vart fall.
Tjoho, haha :D

Jag vet inte om jag längtar, eller inte.
Längtar såklart till den goa klassen<3, fanns den kan man ju liksom umgås med utanför skolan med ?
Sedan får man ju något att göra under dagarna med. Nu sitter man liksom mest vid datorn, och bara fördriver tiden på det mest sämsta sätt man kan eller något åt det hållet, haha.
Men sedan alla inlämningar och sånt, det kan jag väl inte säga att jag direkt längtar till. Även om jag är så vetgirig, ska veta och ta reda på nästan allt. Sedan beror det ju på om det är intressant eller inte, såklart.

Ja, en dag kvar på lovet, som sagt. Kanske dags att göra något nyttigt ? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0