Tisdag 6/1

2009-01-06 18:37:32
Min Dag

Godkväll :)

Igår hade jag bestämt lite halvt med mig själv, att jag skulle åka skridskor på isen uppe i skogen. Därför hade jag satt alarmet på mobilen på 08.45. Alaramet gick igång, men  när jag gick upp och stängde av det la jag mig i min säng igen, och såklart somnade jag om. Vaknade runt 10 igen, och då var det ingen idé kände jag, för runt 14 skulle jag åka iväg.

   Så istället läste jag lite Snabba Cash, bytte till en engelsk Marie Claire som jag köpte i november på pressbyrån för att jag tänkte att det kunde vara bra att hålla igång engelskan, eller vad man ska säga. Men jag har aldrig riktigt orkat läsa ut den, så jag tog mig tid idag.
   Gjorde mig iordning för att åka, men jag blev så snabbt klar att jag hade lite extra tid, så jag satte mig med matteboken, som den mattenörden jag är, haha.

   Åkte runt 14 till kyrkan, som vi skulle till. Sedan var det väl mest dötid att slå igen inne på församlingshemmet, innan det var dags att gå till kyrkan denna trettondag. Jag tror jag börjar "komma in" i bloggandet nu, eller vad man ska säga, för under hela predikan satt jag och tänkte det prästen sa som blogginlägg istället, haha.
 Efteråt var det julspel i församlingshemmet, och jag spelade lite när barnen sjöng.
   De dansade sedan kring granen, och när de (äntligen) var klara åkte vi hem igen.

   Ska väl snart äta middag, och kanske se på Eva Rydberg som går på Svt 1, klockan 20, om jag inte minns fel.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0