Torsdag 8/1

2009-01-08 15:14:49
Skolan
Hallå

Första skoldagen på detta år. Segt att behöva gå upp 6 första skoldagen, men jag kom upp ur sängen. Duktigt tycker jag, för jag kunde lagt mig i sängen och somnat om igen. Men som en klasskamrat sa: "Man vill ju inte komma försent första skoldagen".

   Vi tog upp marsprojektet igen. Kan man inte gräva ner det snart ?
   Men vi fick reda på att vi ska redovisa på tisdag morgon. Kommer bli skönt att få det gjort, sedan.

   På engelskan fick vi reda på att vi fick ledigt imorn, härligt eller vad ? ^ Lärarna hade själva tagit ledigt, för det var något möte e var tvungna att ha. Så vi fick ledigt. Fast de hade en baktanke, man var tvungen att plugga. Visst, sure, haha.

   Kram


Back to School


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0