Tv-kvällarna är sämst nu för tiden!

2009-01-31 19:53:47
Min Dag

   Det är otroligt tråkigt att vara sjuk. Hade lovat att vara med min vän R denna helgen, men då jag är sjuk, så kan jag inte.
   Lovade honom i vart fall att vi ska vara med varandra nästa vecka. Men då ska jag säkert iväg på en massa kalas, eller plugga. Fast å andra sidan är det ju sportlov då , skönt och behvöligt.

   Nu börjar snart körslaget på tv4, och Så som i himmelen på Svt1. Vet inte vilket jag ska se, om jag ska se något alls. Kanske sätter på en film, eller spelar sims^.
   Varför går det inget bra program på tv när man är sjuk?

  Ska öppna asken med Romerska Bågar, som jag fick av mami (: , som för övrigt är hos pappas faster för att hon fyller år. Bara jag och min syster hemma, och katterna då, förstås. Lugnt och skönt^^.

   Ha en fin lördagskväll allesammans.
   Kram



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: På en person. Som jag saknar. Massor. Fast jag inte vill. Och det suger.

2009-01-31 @ 22:07:42
URL: http://maols.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0