Zinat Pirzadeh

2009-01-16 20:54:51
TV/Podcast

   Sitter just nu framför tv:n med datorn i knät, för det var så ensamt att sitta i mitt egna rum alldeles själv.

   Men, jag måste säga att en av deltagarna, Zinat Pirzadeh att hon är oerhört söt och gullig. ^^
   Hade ingen aning om henne förut, men när jag läste lite om henne, var hon visst en komiker ifrån Iran. Hon hade flytt från tvångsgifte med sin tvååriga son från Sverige. Det tycker jag är oerhört tufft, efter vad man har hört om Iran och så... Tycker det är bra att hon kom hit (: , man blir glad bara man ser henne bara för att hon är så glad själv^^.


Bilden tagen härifrån (expressen).

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0