Söndag 22/3 - helgen^^

2009-03-22 12:22:50
Min Dag
Hej på er! (:

I fredags i skolan hade jag ett seminarie om medeltiden, och det känns som att det gick mycket bättre än förra gången vi hade seminarie, då om Antika Grekland. Men jag tror det kan bero på den gruppen som jag var med i, för alla lät liksom låta varandra prata och se till så att alla fick prata och inte tog alltför stor plats. Fast jag gjorde bort mig lite, och svamlade på om lite annat. Men det beror ju bara på blackout, eller något åt det hållet. Kunde nästan allt när mami och pappa förhörde mig på torsdagskvällen. Men jag tror som sagt att det gick bra^^.
   Efter det satt jag kvar och gjorde ingenting. Orkade inte plugga, så det blev att kolla på när killarna i klassen spelade Dota, och tetris och allt vad de nu spelar x) . Gick och köpte godis också, hade ändå inget vettigare för oss^^ , eller egentligen hade vi det. Plugga inför kemiprovet, som sagt, men det känns som man kan det hyfsat i vart fall ^.

   På lördagen gick jag upp tidigt, runt 07.45, för att jag, mami och min syster skulle åka och träna på friskis. Passet började klockan 9, men det är bra att vara där i god tid så att man fick en bra plats^^. Efter det sprang jag på löpbandet medan min mami och moster var på gymmet, och min syster var på ett pass med mitt kusinbarn.
   Tog en dusch där, och bastade en stund. Sedan bar det av till mormor, och äta smörgåsar och kakor. Efter det blev jag hämtat av Willes och hennes pappa, och vi åkte in till Kungälv. Tog en buss till bion, med några fler^. Såg Kenny Starfighter. Haha, så rolig x) . Sevärd, kan jag ju säga x) .
   Efter bion åkte alla hem till sig, och jag stack till Rickard efter att ha ätit middag och han hade kommit hem ifrån Uddevalla. Vi såg på tre filmer. Höll på att somna under den sista, för att jag var så trött. När jag sedan skulle gå hem, och hade kommit en liten bit upptäckte jag att jag hade glömt min väska, så jag fick gå tillbaka och hämta den. Segt, men jag kom hem till slut och då var det sängen som gällde!

   Idag ska jag försöka plugga lite kemi, försöka alltså... Sedan ska jag äta våfflor hos farmor och farfar, och efter det blir det till att åka till friskis och ta ett skivstångspass med mami.

Vad ska du göra idag ? (:
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0