Det kungliga bröllopet

2010-04-05 17:25:40
TV/Podcast
Jag har fått börja vänja mig vid att jag inte kan eller hinner följa någon serie som går på tv för vissa dagar måste jag helt enkelt plugga istället för att sitta framför teven. Och även om jag inte har något att plugga brukar jag tycka det är skönare att inte sitta framför teven heller. Undantag gäller serier och program som sända på helgerna för de hinner och orkar jag oftast se på.

Men nu när jag har påsklov (väldigt behövligt faktiskt) så tänkte jag passa på att se lite avsnitt som jag inte har hunnit se under skolveckorna.
Jag har velat följa Det kungliga bröllopet ända sedan det startade den åttonde mars (!) men det har inte blivit av, och dessutom tränar jag oftast när det programmet sänds. Men idag tänkte jag ta mig tid och titta på det för jag tycker om både Ebba och kungafamiljen.
De andra avsnitten finns ju på Svt Play (väldigt bra att det finns) och det känns som om att jag kommer att se de avsnittet den här veckan.

Bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0