Franskamöte

2010-04-13 20:06:03
Min Dag
Nu är jag hemma igen efter mötet. Nu vet man lite mer om vad som kommer att hända under den veckan som fransmannen är här. Fick också reda på att jag får flytta fram mitt fysikprov eftersom vi ska åka til Trollhättan och gå i muséer under hela den dagen som det var tänkt att jag skulle göra fysikprov.  Det kommer vara lite andra lektioner som jag missar under den veckan, men det får helt enkelt bli så.

Den första helgen som han är här ska han umgås med mig och min familj. Vi tänkte göra en liten utflykt till Marstrand för han är väldigt intresserad av Sverige och varför inte visa honom Marstrand då, eftersom det är väldigt vackert där? Sedan blir det väl lite gå omkring i den svenska naturen, haha. Får väl se vad han vill göra också.

Nu ska jag kolla bussar imorgon för att se om jag måste vara hemma hela morgonen eller om jag hinner åka in till skolan innnan jag ska till en specialtandläkare i Stenungsund. Sedan måste jag väl öva på franska glosor, tvärflöjten, städa lite, duscha och hamna i säng. Förhoppningsvis inte allt för sent.

Ha en underbar tisdagskväll!

Nu var det ett tag sedan det såg ut såhär. Och snön får gärna hålla sig borta fram till nästa vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0