Fredag

2010-04-16 22:09:47
Min Dag
Vaknade runt tjugo i sju i morse av mig själv. Som tur var kunde jag somna om och vaknade runt fem i sju igen när alarmet gick igång. Då gick jag upp på toa och gick sedan tillbaka och la mig i sängen efter att ha satt på ett nytt alarm.
Hade jättekonstiga drömmar (som jag oftast har, tror att det beror på att jag har sådan bra fantasi, haha) som var så konstiga att jag inte ens kan berätta om dem för det är ingen som kommer att förstå riktigt hur drömmarna var ändå.

Hade dubbelpass med svenska och diskuterade texter i det nationella svenskahäftet. Sedan var det fiskbullar till lunch (helt klart ätbara, men man blir inte mätt) och efter det studiepass.
Var riktigt ambitiös på studiepasset och gjorde klart två labbar och lämnade in de, samt gjorde lite franska sittandes  nästan ensam i klassrummet för nästan alla andra i klassen hade redan gått hem (för tidigt).

Sedan väntade ett spinningpass på medelnivå. Lagom jobbigt! Tror jag ska försöka fortsätta med medel nu framöver.

Nu på kvällen har jag gjort klart franskaläxan, duschat, provat hattar och sett på Talang. Egentligen hade jag tänkt att jag skulle umgås med en vän som jag inte träffat på jag-vet-inte-hur-länge, men jag känner mig så trött och sedan ska jag upp "tidigt" imorgon med (runt nio), så det hade inte varit länge jag hade kunnat umgås. Tyvärr. Får försöka hitta en annan dag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0