Godmorgon

2010-04-21 07:47:54
Min Dag
Godmorgon på er!

Har sovmorgon idag, och det var väldigt länge sedan jag hade det på en onsdag. Jag har sovmorgon för att min grupp som var på vållande-till-annans-död-målet gick på övertid; målet var slut någon gång tjugo över fyra. Så därför fick min grupp sovmorgon från rättskunskapen idag.

Har matteprov den första lektionen. Hoppas det går bra!
Tror vi slutar liiite tidigare i dag också, efter dubbelpasset med so. Men jag är inte helt säker på det. Kan ju alltid hoppas.

Efter skolan blir det ett spinningpass och resterande dagen ska jag tillbringa hemma hos pojkvännen.

Men nu måste jag skynda mig!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0