Godmorgon

2010-04-28 06:48:24
Min Dag
Sådär, nu har jag vaknat och ätit frukost. Ska kolla om några av mina lärare har svarat på mina mail, men det ser dock inte ut så.

Idag får min fransman följa med mig på min rättskunskaplektion (vad det nu kan heta på engelska/franska...) och sedan ska vi samlas och ge de en rundtur på Mimers Hus. Jag fick fyra elever och en lärare som jag ska visa runt.

Efter rundvandringen blir det biologilektion som de får vara med på och sedan blir det en rundvandring i vackra Kungälv (hehe..).
När rundvandring nummer två är avklarad åker de till Ale Gymnasium för att spela innebandy, men jag stannar kvar på Mimers för jag vill gärna gå på SO:n. Och Fysik breddning kanske inte är sådär jättebra att missa (för då kommer man att förstå ännu mindre, hehe..).

MEN nu måste jag skyyyyyyyynda mig!

Ha en underbar onsdag!

NU kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0