Godnatt

2010-04-11 21:47:22
Min Dag
Det blev ingen film för pojkvännen hade läst i en gammal tidning (tror han i vart fall) för det går/gick ingen film på sexan idag. Såg på parlmentet istället, och efter det tittade pojkvännen på Two And A Half Men, men eftersom jag inte tycker det programmet är särskilt roligt tog jag åt mig arbetet att poppa popcorn (gick sådär...) och satte mig här.

Men nu ska vi väl ta en dusch innan det är dags att hoppa i säng. Skoldagen väntar på oss imorgon. Dessutom en lite spännande dag då det är premiär för vår föreställning (tråkigt nog gör vi den bara en gång) och hela dagen kommer att ägnas åt att öva. Jag ska även försöka hitta min franskalärare när och om jag har tid, för jag måste hämta en lapp hos henne. Annars får jag väl maila henne och be henne ge den till mina daVinci-lärare.

Men nu ska jag gå ifrån datorn, så godnatt och sov gott. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0