Godnatt godnatt

2010-04-15 22:02:03
Min Dag
Ska alldeles strax hoppa i säng tänkte jag. Men det kommer ändå bli att jag lägger mig försent. Blir alltid så av någon anledning, och jag vet att det inte är bra för jag måste få den sömn jag behöver. Ett problem som jag borde ta tag i, men det känns inte som att det är så himla viktigt runt 22-23-tiden utan det är på morgonen och dagen jag känner av det. Och då finns det ändå inget jag kan göra åt det. Så nu vet ni det, haha.

Imorgon blir det skola, och efter den blir det att vara med pojkvännen en kort stund innan det blir dags för mig att sticka till friskis&svettis och gå på ett spinningpass. På kvällen är pojkvännen upptagen så om jag orkar tänkte jag vara med en gammal kompis som jag tyvärr träffar alltför sällan numer.

Vi får helt enkelt
se vad morgondagen har att erbjuda.

Godnatt och sov gott.

Haha, den söta lilla katten Eskil älskar majs! Märkte nyss att även hans syster E-S gör det. Har för mig att de gillar gurka också, men majs är favorit!
Nu ska Eskil och jag gå och sova. Myskatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0