Godnatt

2010-04-05 22:33:18
Min Dag
Nu ska jag nog stänga av datorn och lägga mig till rätta i sängen. Kände mig jätte pigg förut, men nu känner jag hur tröttheten långsamt kommer krypande.

Imorgon kommer min underbaring hem från sitt lan och jag hoppas, hoppas, hoppas att vi ska ses imorgon för annars får jag inte se honom förrän på onsdagkväll eller kanske till och med torsdag. Jag är fruktansvärt dålig på att vara utan honom mer än två/tre dagar. Haha, låter som att jag är besatt av honom, men jag tror att det kallas förälskelse.

Såg för övrigt på Det kungliga bröllopet tillsammans med mami och pappa förut. Blev jätte glad över att de också ville se på det, för då slapp jag sitta själv på övervåningen, haha. De verkade visst ha följt men det kunde jag inte riktigt veta eftersom jag alltid är hos pojkvännen på måndagar eftersom jag tränar då och det är mycket lättare och tar kortare tid att åka hem till honom efteråt.

Men nu ska jag som sagt stänga av datorn, så jag säger godnatt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0