Hemma!

2010-04-19 19:39:09
Min Dag
Jag har åkt från Ytterby, kommit hem, ätit och duschat på mindre än en timma! Det måste vara något slags rekord.
Men nu är jag som sagt hemma och ikväll tänker jag bara göra precis det jag känner för. Är ju ledig imorgon och tänkte ägna den dagen åt saker som jag måste göra: ta ner påsksakerna (det är verkligen dags nu), städa och plugga matte. Sedan ska jag ju iväg på eftermiddagen till skolan på möte och flöjtlektion.

Jag antar att jag kommer sitta här ikväll. Läsa lite mail, bloggar och lite annat, hihi.

Hoppas ni har en finfin kväll! :)

Foto som min syster tog igår.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ÄR BÄST! :D

2010-04-19 @ 19:58:42
URL: http://emelieharaldsson.devote.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0