Kvällens to-do

2010-04-15 17:16:00
Min Dag
Ikväll är det inte så jätte mycket som jag måste göra utan mer saker som är bra att göra. Fast på något sätt blir det ändå måste, för att de sakerna som är bra att göra måste man ju göra... Jaja..

- Tvätta mina sminkborstar (de kryllar säkert av massa små äckliga bakterier, usch!)
- Plugga lite franska-glosor, och om jag känner för det lite engelska med.
- Packa upp min väska och hänga upp badkläderna (eller lägga de i tvätten, har inte riktigt bestämt mig än)
- Äta middag.
- Kanske, mycket eventuellt, se på Bella&Tyra Show. Får väl se vad tiden räcker till.

Mycket spännande kväll jag har framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0