Påskpynt

2010-04-05 17:12:37
Min Dag
Tänkte att det kunde vara lite roligt att lägga upp bilderna på påskpyntet i mitt rum.
Måste bara tillägga att det är sjukt stor skillnad mellan påsk och jul. Under julet kan jag knappt ha något annat på mitt skrivbord än julpyntet och datorn! Nu har jag bara en liten tupp på skrivbordet. Måste vara för att påsken är kortare än julen och man inte samlar på sig lika mycket julpynt, hihi.


Lite suddig bild, men orkar inte ta om korten...
För övrigt ser man mig ta kort i fotoramen till höger ;)

Påskriset.
Trodde att katterna skulle komma och riva ner riset så fort jag hade fått upp det, men de har låtit det varit ännu.

Min lilla (praktiska) hylla.
Bröllopsfotografiet är på mormor och morfar. Häftmassan sitter kvar sedan i julas då jag hänger glitter runt hyllan.

Placerade blomman jag fick av farmor och farfar i en liten gul kyckling.

Sådär, det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0