Pusselstädning

2010-04-17 20:28:42
Min Dag

Vi håller ju på
och storstädar vårt hus, så grundligt vi kan och orkar eftersom jag ska ha en fransman på besök. Så idag tog jag hand om några pussel som hade legat i olika påsar.

Det som är roligt med att städa bland gamla pussel är att man minnen från när man var liten kommer fram. Detta pusslet var populärt hos både mig och min lillasyster. Och det märks på att en del bitar fattas.

Hittade bara ett pussel som var helt av de pusslena jag städade bland. Och det är det som är till höger på bilden.

Garderoben som vi har rensat i. Har tyvärr (eller tack och lov) ingen förebild. Men jag kan i vart fall säga att innan så låg det saker huller om buller och bara låg.

Nu är jag (äntligen) klar med städningen och sitter och väntar på att min underbara pojkvän ska komma hit samtidigt som jag lyssnar på lite musik (lite Håkan Hellström, Kent, Salem al fakir bland andra).

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0