Skärtorsdagen

2010-04-04 12:34:03
Min Dag
Sista skoldagen innan påsklovet, som ägnades åt att vi repeterade inför vår Galileo Galilei-pjäs.
Medan minn pojkvän var på gymmet passade jag på att köpa lite påskpresenter till honom.

I paketet låg en t-shirt från MQ som passade finemang på mottagaren. Han tyckte nog den var väldigt fin för han har nästan haft den på sig hela tiden sedan han fick den, haha.


Min påskpresent som jag fick av honom, fast i onsdags. Jätte söt (:

Man ser t-shirten han fick lite smått under hans armar, haha.
Åt påskmiddag hemma hos pojkvännen tills vi storknade. Vi var verkligen helt propmätta efter middagen. Så vi dåsade lite i soffan tills fonduen kom fram på bordet. Då var det dags att ta sig till bords igen. Egentligen var det nog ingen som orkade äta fondue (vi doppade frukter i choklad) men bara för att det är så gott så åt vi.
När alla gäster hade gått hem var det raka vägen till sängen som gällde.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0