Söndag 18 mars

2010-04-18 22:01:24
Min Dag

Runt ett-tiden fick jag med mig pojkvännen upp till köket för att plugga lite matte.
Efter ett tag kom lillasystern upp med en kokosnöt som hon vill ha upp. Jag försökte hjälpa henne.

Den var väldigt svår att få upp (Eme hade tänkt att hon skulle få upp den med hjälp av att stå och skära i den med en kniv. Det hade tagit väldigt lång tid.) men tillslut gav den med sig på en liten plätt.

Det gick inte så jätte bra att få upp kokosnöten, men kokosmjölken gick att få ut i vart fall.

Eskil satt nöjt och tittade på, för han blev klappad av pojkvännen och var helt till sig.

Emelie.

Till slut kom pappa och fixade det hela genom att ta med sig hammaren och kokosnöten ut. Vad han sedan gjorde vet jag inte, men när han kom tillbaka in igen såg kokosnöten ut såhär. Mums!

Medan vi mumsade på kokosbitar fortsatte vi mattepluggandet.

Efter maten (som bestod av god lasagne) bestämde sig jag och pojkvännen för att ta en cykeltur upp till affären för att köpa glass. Hade först tänkt köpa piggelin, men det blev tillslut twister.

När vi kom hem igen runt kvart-i-åtta-tiden fortsatte vi räkna matte.

Nu är vi trötta och ska lägga oss i sängen. Först ska jag bara borsta tänderna.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

TA BORT BILDEN PÅ MIG !!!!!!!!!!!!

2010-04-19 @ 07:16:41
URL: http://emelieharaldsson.devote.se

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0