Spinning och frukost

2010-04-17 13:34:40
Min Dag
Jag gick upp klockan nio imorse och tog mig sedan till ett spinningpass som började 10.30. Det var bara ett baspass, men oj vad jobbigt det var ändå. Men det är så kul med spinning att man glömmer bort att det är jobbigt, hihi.

När jag väl kom hem åt jag frukost. Har läst att man förbränner mer om man tränar innan frukosten, så därför äter jag frukost efter spinningen på lördagsmornar (fast jag åt en liten apelsin innan jag åkte väg. Tänkte att jag måste ju ha något litet i magen). I vart fall, till frukost blev det två grova, hembakade smörgåsar med ost och spaghetti och köttfärs med majs och ketchup. Så nu är jag mätt och belåten.

Tänkte att jag skulle försöka hinna med och städa lite idag. Men jag får se hur det blir med det för jag är lite trött efter spinningen. Kanske orkar städa senare.

Vad ska ni hitta på denna lördag? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0