Storstädning pågår

2010-04-09 15:17:38
Min Dag
Hej på er!

Vaknade imorse bredvid pojkvännen och sedan gick vi upp och gjorde frukost efter att ha sett litegrann på teve. Efter frukosten skulle pojkvän hjälpa sin pappa att tvätta en bil, och jag satt och såg på medan jag gjorde lite matte (duktigt!).

Åkte hem samtidigt som pojkvännen gick till gymmet. De har börjat storstäda i huset för att fransmannen ska komma hit, haha. Men jag måste hjälpa till. Jag och Eme ska sortera barnböcker och slänga de som inte är hela osv. Sedan ska vi nog gå igenom alla spel också.

Så nu måste jag springa iväg!
Visst är det fint väder ute, förresten? Alldeles underbart (: , behöver inte ens ha jacka på mig utomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0