Back to school

2010-08-23 22:16:32
Skolan
Började ju skolan idag. Fick en känsla av att det var skolavslutning och första dagen i skolan efter sommarlovet. Vet inte varifrån jag fick känslan, men den försvann när jag hade intalat mig själv att det här var första dagen.

Det var sagt (och stod på hemsidan) att vi skulle vara i teatern klockan 12 som alla andra  2:or, 3:or och 4:or som går på "min del" av skolan. Men eftersom vi är lite speciella på da Vinci (hehe) så fick vi veta att vi inte alls skulle vara i teatern, utan vi skulle gå till våra hemklassrum.
Så, vi som hade väntat utanför teatern traskade genom korridorerna till vårt hemklassrum där alla andra väntade.

Fick massa papper, lite information och schemat! Efter att ha kryssat över de lektioner som jag inte ska ha upptäckte jag att jag förmodligen kommer sluta lite över två varje dag och lite efter tolv på fredagar! När hände det senast? Tror inte jag har slutat tolv på en fredag eller runt två så många dagar i veckan sedan högstadiet! Det enda dålig är att jag slutar efter två och tolv, vilket betyder att mina bussar redan har gått. Så det kanske blir att jag bor hos min pojkvän större delen av veckorna... Men vi får se hur det blir när jag har "kommmit in" i schemat och alla lektioner.

Nu ska jag duscha!
Ha det fint!

Invigde mina skor idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0