Blåsigt men fint

2010-08-18 10:00:10
Min Dag
Godmorgon!
Hur är det med er? (:
Med mig är det sådär. Är så himla snuvig; näsan rinner inte men jag får snyta mig då och då. Jag som trodde att jag var frisk! Hur länge ska den här lilla förkylningen hålla i sig egentligen?

Strålande väder i dag, för övrigt. Men det blåser så det är inte så himla varmt ändå. Tittade på vår termometer förut som sa att det var 30 grader i solen. Så om det inte hade blåst hade det nog kunnat vara skapligt.
Jag och Eme ska åka in till Göteborg idag, någon gång vid 12-tiden. Tänkte titta efter om jag kan hitta någon fin trenchcoat eller någon annan jacka som jag kan ha på hösten/våren. För just nu har jag en vit jacka som är som en regnjacka, fast ändå är den inte det :S och en kortare svart jacka som kan bli väldigt varm att ha på sig de varma dagarna...

Jaja, ha en underbar onsdag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0