Chokladbollssmet

2010-08-09 20:20:43
Min Dag
De hade inget sött som jag kunde äta i det här huset. Ingen glass, ingen choklad (kexchoklad och schweizernöt). Så då fick jag helt enkelt ta saken i egna händer och såg till att jag fick något som stoppade sötsuget.

Chokladbollssmet! (Man orkar ju inte göra massa bollar om det bara är man själv som ska äta det.)
Så det sitter jag och mumsar på nu.

Just det, jag vann på vem-vet-mest! Med 3-0! Eller 5-2, det beror på om man räknar med de frågorna som båda kunde (fast det brukar vi inte göra). I vilket fall så vann jag!

Tänkte hoppa in i duschen snart också och sedan får jag se vad vi gör (: .


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0