De kallar oss rasister

2010-08-17 20:42:04
Min Dag
Hej!
Sitter och spelar litegrann. Fast inte The Sims 3; jag tröttnade efter ett tag faktiskt.
De andra i familjen sitter och tittar på Allsång på Skansen och jag väntar på att klockan ska bli nio, för då tänkte jag se på en dokumentär som går på fyran, om jag inte minns fel; De kallar oss rasister. Den handlar om Sverigedemokraterna och deras politik. Ska bli intressant!

Sedan blir det väl läggdags. Eller kanske inte. Är ju ledig för bövelen! :P
Imorgon ska jag och min syster åka in till Göteborg tillsammans (första gången, för övrigt) för jag ska fixa lite saker och hon behövde köpa lite saker inför skolstarten.

Tror inte jag kommer skriva mer idag, så ha en fin kväll så hörs vi imorgon! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0