Fångarna på fortet

2010-08-23 20:27:52
Min Dag
Hej!
Vi åkte in till Göteborg efter skolan (efter en snabb visit hemma hos mig för att hämta id-kort och skolböcker) och Patrik köpte en ny dator. Så det är vid den jag sitter just nu.
Slog till och köpte en trenchcoat faktiskt, lägger väl upp någon bild någon dag. Fick en present från min pojkvän också: andra säsongen av Ugly Betty! Vi har snart tittat klart på första säsongen så det var en väldigt läglig present (: .

Men nu ska jag ta mig tillbaka till sängen och fortsätta titta på Fångarna på fortet som har premiär idag (hejar på det vita laget: fortets mästare!) och min glass. Mumsigt!

Ha en fin kväll! (:

Bild från min och Willes shoppingtur i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0