Fram med rakapparaten?!

2010-08-19 16:41:28
Min Dag
Om bara några minuter, eller kanske tio eller så, ska jag och Eme åka till frisören för att klippa oss.
Är lite rädd för att jag inte kommer att ha något hår kvar alls när jag frisören är klar med mitt hår. Hon kanske till och med tar fram rakapparaten! Alltså, jag tycker att jag har så slitet hår för jag har inte varit hos frisören på ett tag (så det är verkligen på tiden nu med andra ord!) och jag är lite rädd för att hon ska klippa av hela håret bara för att allt är slitet, vilket jag inte hoppas.
Får se hur det blir när jag kommer tillbaka. Önska mig lycka till, eller något...

Random pic.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0