Fredag

2010-08-06 18:59:47
Min Dag
Hej på er!
Jag har varit hemma från jobbet idag för jag kände mig inte tillräckligt bra för att orka med en arbetsdag. Så idag har jag mest sovit hela dagen. Känner mig bättre nu och jag tror jag mår bra imorgon igen. Eller jag hoppas det för vi ska kräftskiva då! Ska bli jätte kul.

Nu ska jag göra några fler inlägg, bland annat om gårdagen.
Ha en finfin fredagskväll!

Elsa-Sara som jag tror är rädd för åskan. För hon ville jätte snabbt ut ur mitt rum i natt, så hon krafsade på dörren och mjauade, vilket hon annars inte brukar göra när hon vill komma ut ur rummet; hon brukar hoppa upp i sängen och stryka sig mot ens ansikte. Och det åskade i natt, så jag tror att det var det som skrämde henne.. Stackars liten.



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0