Fredagmorgon

2010-08-20 09:03:09
Min Dag
Godmorgon!
Idag är det sommarlovets sista fredag, sista vardag. Det här sommarlovet har gått så fort. I början, när hela sommarlovet låg framför en, kändes det som om det skulle bli hur långt som helst (i positiv bemärkelse). Men wips, så var det långa sommarlovet borta. Men, det kommer väl ett lov nästa år också. (:

För övrigt så håller jag på att göra mig iordning för idag. Ska packa en väska också eftersom jag ska sova hos Patrik i natt och jobba imorgon. Så arbetskläderna och sova-över-grejer ska packas ner. Och så ska jag äta frukost.

Jag och Wille ska åka in till Göteborg idag för att shoppa, strosa runt och gå på bio! Det kommer bli så kul (: .
Oj, nu måste jag börja fixa mig lite.
Ha en underbar fredag (:

Bär den här tröjan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0