Godmorgon (: . Känner mig väldigt pigg i...

2010-08-12 06:53:04
Min Dag

Godmorgon (: . Känner mig väldigt pigg i dag fastän jag fick gå upp tidigare idag än vad jag gjorde igår och dessutom behövde jag gå upp mitt i natten (okej, klockan var 23, men ändå) för jag behövde gå på toa. Tror den här piggheten beror på att vi somnade i hyfsad tid för omväxlingens skull. Till och med Patrik är uppe nu och är pigg. Väckte honom för jag råkade dra ut kontakten till bredbandet och den var så himla jobbig att få i igen, så jag fick väcka Patrik som fick gå ut i garaget och hämta grejer... Så nu är han också uppe men jag misstänker att han kommer somna framför teven snart... Idag slutar jag klockan 16 och om jag inte känner mig förkyld så tänkte jag försöka ta mig ut på en liten springtur; det var längesedan. Ha en finfin torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Min mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
hittarecept.se
myTaste.se RSS 2.0